Popularni postovi

Rak se liječi?



Rak se liječi?

Rak želuca se može liječiti prirodnim putem?Lišće mlade pšenice obiluje nutrijentima od velike važnosti za zdravlje, sadrži vitamine, minerale, enzime, aminokiseline i velike količine klorofila – čak 70%. Znakovito je što klorofil ima vrlo sličnu strukturu kao hemoglobin – molekula koja ima ključnu ulogu u funkciji crvenih krvnih stanica, omogućavajući krvi da prenosi kisik u sve dijelove tijela. 
Zbog toga se za klorofil često kaže da predstavlja „krv biljaka“ te se smatra da se velike količine klorofila prisutne u lišću mlade pšenice lako mogu apsorbirati u naš organizam i „obnavljati krv“. Visok sadržaj klorofila u lišću mlade pšenice ujedno djeluje detoksicirajuće pročišćavajući jetru, stanice, tkiva i krv.
Snaga mlade pšenice
Procjenjuje se da 1 žličica praha mlade pšenice (3g) sadrži istu količinu nutrijenata kao i pola kilograma organski uzgojenog voća i povrća.
Lišće mlade pšenice sadrži vitamin A, vitamin C, vitamine B kompleksa, vitamin E i K, te minerale koje nalazimo u tlu uključujući kalcij, magnezij, željezo, cink, kalij, fosfor i kobalt.
 Zbog intenzivnog okusa i visokog sadržaja nutrijenata, počinje se sa oko 3g dnevno (jedna čajna žličica praha), a zatim se postupno povećava količina do oko 6 g dnevno (dvije čajne žličice praha)
.
Zašto sve ovo pišem?Jedan čovjek inicijala 74-godišnjak se izliječio od raka ovom pšenicom i drugom zdravom hranom pa je na kontroli kod ljekara rekao da je ozdravio od listova pšenice.
Evo što je on rekao:“U roku od sedam dana osjećaj peckanja koji sam imao je otišao i ja sam se počeo osjećati puno bolje. Prestao sam uzimati tablete koje su mi bile propisane i od tada nisam uzeo niti jednu tabletu do dana današnjeg. Mjesec dana kasnije bol je potpuno nestala i znao sam da sam na putu oporavka. Pšenična trava je djelovala. Napravio sam pravu odluku za odbijanje savjeta liječnika”.Ovako je za tri mjeseca rak želuca nestao.Ovo je neko napisao da bi opet neko drugi isprobao ovaj prirodni lijek pa ako mu pomogne odmoći mu sigurno neće.

Ko želi može probati a dobro je koristiti i kao prevencija za urednjo zdravlje.

tags:rak,lijek,pšenica,želudac,