Popularni postovi

Ciste na testisima



Cista u testisu je rijedak slučaj kod muškarca ali se pojavljuje.Cista ima više vrsta o tome drugi put.
Muškarci tada postanu zabrinuti idu liječniku i samo misle na na operaciju.Ako se odlučite na operaciju moguće komplikacije  se odnose na plodnost, ali također je moguće da se cista ponovno pojavi.Većina cista ne zahtijeva liječenje. Uglavnom ne uzrokuju bol ili komplikacije.
U slučaju bolova liječnik će vam vjerojatno preporučiti klasične lijekove protiv bolova. Općenito je bezbolna i nekancerozena, ispunjena mliječnom ili bistrom tekućinom. 

Prirodni putem se ciste u testisu mogu ukloniti to jest nestati.Mnogi fitoterapeti i homeopati daju čajeve,tinkture za ovaj problem gdje cista nestane.Jedan fitoterapetu je naveo da se mogu koristiti ove ljekovite trave rusomača, korijen vodopije ili cikorije, malina, piskavica, kopriva... ali ne u kojoj količini i kako  ali svaki ovaj nazovimo ga liječnik ima svoje tajne recepte za isti problem.Znam  takvog jednog homeopatu koji je liječio dva muškarca i ciste su nestale ali terapija je bila duga.Znači pomoć je i u prirodi,prirodni lijek.

tags:ciste u testisu,prirodni lijek,fitoterapeut,

Broj komentara: 25:

  1. Ponovo sam rođen,ljudi bolje da ne znate kakve su to bile muke.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da imam isti problem, kako ste se izlijecili molim vas.

      Izbriši
    2. postoji čaj i tinktura koje sam ja koristio i mnogima je još pomoglo bilo gdje da su ciste.javite se porukom na gmail

      Izbriši
    3. Treba mi tinktura za cistu na testisu

      Izbriši
    4. Kako mogu dami objasnite malo oko cista ja imam na epidemisu 14x6 ml nemam bolove testisi su sve ok ni povecane nista zanima jer ovaj caj pije se il nanosi se kao oblaga na testis gde ima krvzica molim vas za pomoc

      Izbriši
    5. čaj se pije 2 šolje dnevno uz tinkturu jer ubrzava rješenje problema

      Izbriši
  2. pa jel ima neko bilo kakav recept za uklanjanje cista?

    OdgovoriIzbriši
  3. mnogima je pomoglo ,info omangogle@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moze li pomoc,gde nabaviti tu tincture?

      Izbriši
  4. Valjda je imam. Koje je riješenje za to?

    OdgovoriIzbriši
  5. Koji je lijek da cista nestanr.osim operacije

    OdgovoriIzbriši
  6. Takodje imam bolove sta da koristim

    OdgovoriIzbriši
  7. Koji lek koristiti za ciste na testisu

    OdgovoriIzbriši
  8. moram podijeliti svoje iskustvo.imao sam cistu na testisu i onda sam imao tragove krvi u mokraći.zbog toga sam prestao piti čaj za ciste ali urolog mi je rekao da je ta krv od mokraćne kiseline a ne od čaja.

    OdgovoriIzbriši
  9. Pozdrav , igdje se moze naruciti ćaj , hvala

    OdgovoriIzbriši
  10. Dali se moze nacin ovaj caj u Makedoniju

    OdgovoriIzbriši
  11. Imam cistu na levom testisu kazu da postoji caj de ga naci i kako se zove

    OdgovoriIzbriši
  12. Treba mi melem za vodenu cistu na testisu

    OdgovoriIzbriši
  13. info za čaj i tinkturu je omangogle@gmail.copm

    OdgovoriIzbriši
  14. Imam cistu na levom testisu potacno epididimis kazu da postoji caj de ga naci i dali ima u makedoniju i kako se zove

    OdgovoriIzbriši