Popularni postovi

Prestati pušiti

Prestati pušiti nije jednostavno ali se može učiniti za minut. Pušač koji je voljan prestati pušiti treba ugasiti posljednju cigaretu i nikad više ne zapaliti narednu. Kako?Ko nije probao i ne zna kako.Prestaje se pušiti odmah i više se ne pomišlja da se zapali sljedeća cigareta.Ko nema volje taj nije svoj,on ili ona nema svoje ja.Kada kažem neću više pušiti znači da neću i tačka.Labilne ličnosti koje puno lažu to ne mogu ako neće ali i one mogu jer i te ličnosti imaju svoje ja skriveno u sebi.Prestajem pušiti,bacate kutiju cigareta u kantu za smeće i gasite posljednju cigaretu u vašem životu sa izbacivanjem zadnjeg dima sa gnušanjem.
Za nedjelju dana smrditi će vam duhanski dim ,smrditi će vam svi ljudi koji puše,sve prostorije gdje se nađete a gdje je neko pušio.Pitat ćete sebe pa kako je to moguće da sam ja to radio ili radila, tako smrdi dim iz cigarete, posebno pepeljara u kojoj je ugašena cigareta,odvratno.Mrzim dim cigarete i opuške.Loše društvo je krivo za moje dosadašnje pušenje.Neće me više niko navratiti na ono što je neću.
Koliko miliona ljudi umre svake godine u svijetu od pušenja.Neću da budem ja sljedeća žrtva.Prestajem pušiti ovog časa i gasim cigaretu  posljednju zapaljenu u svom životu.OLE

tags:prestati pušiti,duhanski dim,cigarete,