Popularni postovi

Visok pritisak

Visok pritisak?

Imam visok pritisak-tlak.Znam da imam jer mi zuji u ušima,oznojim se u trenutku,zaboli me glava odjednom mislim da je bez povoda,vidim da mi teče krv iz nosa,ne mogu da dišem nešto me guši,ako se  krećem ubrzo mi se zacrvene obrazi ili se zajapurim a ponekad  i ne vidim čitko iako vidim bez naočala.Kada me bilo koje od ovog snađe znam da mi je visok pritisak i uzmem nešto da se pritisak spusti na normalu.

Ako je za malo povišen pritisak može pomoći i C vitamin ili jabukovo sirće ili čehno bijelog luka.
Dok na duge staze ako je ozbiljan problem bolje se javiti ljekaru a može se koristiti i riblje ulje jer ono snižava krvni pritisak i potrebno je vremena,glog snižava pritisak te rusomača bilo kakav da je pritisak,ona nastoji da ga dovede u red.Ako se javite u apoteku bit ćete ponuđeni sa kalcijumom i magnezijumom koji skidaju pritisak kao i Koenzim Q10 po 100 mg dva puta dnevno.Sve ovo je dobro ali je potrebno koristiti uz nadzor ljekara.

A hrana: smanjiti unos soli,masne hrane i šećera - slatkiša.


tags:pritisak,visok tlak,snižava,hrana,