Popularni postovi

Mastopatija


Ciste u dojkama se pojave a da se ne zna uzrok.Ciste su šupljine ispunjene tečnošću koja može biti serozna, mliječna, krvava ili smeđe boje.
Znaju biti bolne nakon čega ljekari vade tečnost iz ciste ali to nekada ne uspijeva baš.i tako od ljekara do ljekara treba ovo treba ono.Ipak priroda se pobrinula za sve ,moja baka ima lijek za sve boljke i kaže dijete dodaj baki onu teglu sa čajem tim i tim i poslije pijenja čajeva zdravlje uvijek dođe.Igrom slučaja tako se desilo da je jednoj ženi bila potrebna pomoć kod cisti u dojkama i poslije nekoliko nedjelja dođe žena zadovoljna sa bakinim čajem.Taj čaj sada je u mojoj polici i sjeća me na baku,poneko dođe i požali se na ciste a ja odmah kažem kao i moja baka dijete dodaj mi onu teglu sa tim i tim čajem.

tags:ciste u dojkama,prirodni lijek,čaj,mastopatija,

Nema komentara:

Objavi komentar